Ελληνική Δημοκρατία
Περιφέρεια Ηπείρου - Region of Epirus
 
 
Υπουργείο Εσωτερικών
Υπουργείο Εσωτερικών - ΓΓΔΔ - ΗΔ
Εθνική Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης
ΕΣΠΑ
’τομα με Αναπηρία και ΜΜΕ
Μπήκες ΚΕΠ!
Μαθητικός διαγωνισμός "Οι Αρχές του Γκέτεμποργκ και της Λισσαβόνας
  Αρχική σελίδα Εκτύπωση σελίδας Προσθήκη στα Αγαπημένα
Επισκεψιμότητα:
Μετρητής επισκέψεων
Τελευταία ενημέρωση:
Αρχική | Εφημερίδα της Υπηρεσίας | Ε.Δ.Α. Ηπείρου | Χάρτης τόπου | Συνδέσεις | English | Επικοινωνία
Διεύθυνση Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Διοίκησης Ν. ’ρτας
Προϊστάμενος Δ/νσης: Μάμαλη - Φίλντιση Χρυσάνθη, τηλ: 26810 72623, fax: 26810 75185
Ταχ. Δ/νση: Περιφερειακή οδός & Ελ. Βενιζέλου 471 00, ’ρτα

Αποτελείται από τρία (3) Τμήματα:
Τμήμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ν.Π.Δ.Δ.
Προϊστάμενος: Χαμπίμπης Δημήτριος, τηλ: 26810 72623 fax: 26810 75185

Αρμοδιότητες
· Τα έγγραφα με τα οποία παρέχονται πληροφορίες ή στοιχεία προς άλλες αρχές ή υπηρεσίες (εκτός των Υπουργείων και των κεντρικών φορέων), εφόσον δεν είναι γενικότερου ενδιαφέροντος και εφόσον έχουν χαρακτήρα προπαρασκευαστικό ή διαβιβαστικό, πλην των γενικών εγκυκλίων.
· Τα έγγραφα με τα οποία επιδιώκεται η συγκέντρωση στοιχείων και πληροφοριών, εκτός από τις γενικές εγκυκλίους.
· Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται στο Αρχείο έγγραφα που δεν απαιτούν ενέργεια
· Θέματα απολογισμών των ανωτέρω οργάνων και λογοδοσία αιρετών
· Απόφαση Δημοτικών -Κοινοτικών Συμβουλίων και Διοικητικών Συμβουλίων που αφορούν έξοδα παράστασης αιρετών οργάνων ΟΤΑ.
· Θέματα λειτουργίας γενικά σχολικών επιτροπών και αποφάσεις απόδοσης χρηματικού ποσού σ΄ αυτές
· Έλεγχος αποφάσεων συλλογικών οργάνων ΟΤΑ κατάρτισης ετησίου τεχνικού προγράμματος εκτελέσεων έργων ΟΤΑ και τροποποίησης αυτών
· Έλεγχος αποφάσεων χορήγησης τριμήνου αποδοχών σε συνταξιοδοτούμενους υπαλλήλους Ο.Τ.Α.
· Θεώρηση των από τους εκάστοτε νόμους προβλεπόμενων βιβλίων ΟΤΑ καθώς και του γενικού μητρώου δημοτών (άρθρο 11 παρ. 27 Ν. 2503-097).
· Κατανομή σε βάρος των ΟΤΑ της δαπάνης που απαιτείται για την καταβολή της αμοιβής του Προέδρου, των μελών, του γραμματέα και του εισηγητή του υπηρεσιακού συμβουλίου των ΟΤΑ.
· Απόφαση με την οποία κατανέμεται σε βάρος των Δήμων και των Κοινοτήτων του οικείου ταμείου η δαπάνη για την καταβολή των αποδοχών και ελεγκτών εσόδων και εξόδων και των εισπρακτόρων εσόδων των ΟΤΑ και των συναφών εισφορών σε Ασφαλιστικούς Οργανισμούς.
· Τις αποφάσεις για την αναμόρφωση και τροποποίηση των προϋπολογισμών των ΟΤΑ.
· Τις αποφάσεις των Ν.Π.Δ.Δ. που αφορούν ψήφιση πληρωμής δαπανών μέχρι του ποσού των 5.000.000 δρχ.
· Τις αποφάσεις για χορήγηση Μ.Κ. και επιδόματος χρόνου υπηρεσίας στους ελεγκτές εσόδων -εξόδων ΟΤΑ και στους εισπράκτορες εσόδων ΟΤΑ καθώς και τις όμοιες που αφορούν θέματα κανονικών και αναρρωτικών αδειών αυτών.
· Τις αποφάσεις για τη χορήγηση των πάσης φύσεως επιδομάτων επί του βασικού μισθού των υπαλλήλων των ΟΤΑ.
· Τις αποφάσεις για τη σύσταση πάγιας προκαταβολής των Δήμων και Κοινοτήτων και τακτοποίηση αυτής.
· Τις αποφάσεις για την έγκριση ή επικύρωση των πράξεων των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων Νομικών προσώπων ΟΤΑ, ιδρυμάτων, Συνδέσμων και Επιχειρήσεων για την εκτέλεση δημοτικών και κοινοτικών έργων, μετά ή άνευ δημοπρασίας, προμηθειών, εργασιών, μεταφορών κ.α. μέχρι ποσού 5.000.000 δρχ.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων Νομικών Προσώπων ΟΤΑ, ιδρυμάτων, Συνδέσμων και Επιχειρήσεων που αφορούν ψηφίσεις πιστώσεων μέχρι ποσού 5.000.000 δρχ.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων περί αποδόσεως λογαριασμού, ανεξαρτήτως ποσού.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων που αφορούν την επιβολή φόρων, τελών δικαιωμάτων και εισφορών.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων, που αφορούν την διαγραφή χρεών ποσού μέχρι 1.000.000 δρχ.
· Σύσταση επιτροπής παραλαβής έργων
· Έλεγχος προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α., Συνδέσμων και Ν.Π. αυτών και Ν.Π.Δ.Δ.
· Τις ανακοινώσεις των διαφόρων τακτικών και εκτάκτων επιχορηγήσεων από το Υπουργείο Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Τμήμα Τεχνική Υπηρεσία Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΥΔΚ)
Προϊστάμενος: Γρύλλια Σοφία, τηλ: 26810 27400, fax: 26810 27400

Αρμοδιότητες
· Η σύνταξη μελετών, η επίβλεψη και παραλαβή έργων των Δήμων και Κοινοτήτων, των Συνδέσμων τους, των Δημοτικών και Κοινοτικών τους ιδρυμάτων, των λοιπών νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου και των Συμβουλίων Περιοχής
· Η θεώρηση των Τεχνικών μελετών
· Η σύνταξη των κτηματολογικών διαγραμμάτων των ακινήτων των ανωτέρω οργανισμών, καθώς και των τοπογραφικών διαγραμμάτων για την αγορά, εκποίηση, ανταλλαγή και απαλλοτρίωση ακινήτου.
· Η τήρηση στατιστικής των δημοτικών και κοινοτικών έργων και προμηθειών
· Όλες οι πράξεις και τα έγγραφα αρμοδιότητας ΤΥΔΚ που καθορίζονται από τις διατάξεις "περί εκτέλεσης των δημοτικών και κοινοτικών έργων, προμηθειών, εργασιών και μεταφορών".
· Όσες άλλες αρμοδιότητες μεταβιβάστηκαν ή ανατέθηκαν στην ΤΥΔΚ βάσει του Π.Δ. 924-01976 (ΦΕΚ 338 Α΄18/12-01976), με μεταγενέστερες αυτού του προεδρικού διατάγματος διατάξεις.
· Συμμετέχουν στα συμβούλια:
-Νομαρχιακό Συμβούλιο Δημοσίων ΄Εργων (με ψήφο)
-Σ.Χ.Ο.Π. -Δημοσίων κτημάτων (με ψήφο)

Τμήμα Διοικητικού - Οικονομικού
Προϊστάμενος: Παπαδιώτη Χρύσω, τηλ: 26810 21379, fax: 26810 75185

Αρμοδιότητες

· Τα έγγραφα με τα οποία παρέχονται πληροφορίες ή στοιχεία προς άλλες αρχές ή υπηρεσίες (εκτός των Υπουργείων και των κεντρικών φορέων), εφόσον δεν είναι γενικότερου ενδιαφέροντος και εφόσον έχουν χαρακτήρα προπαρασκευαστικό ή διαβιβαστικό, πλην των γενικών εγκυκλίων.
· Τα έγγραφα με τα οποία επιδιώκεται η συγκέντρωση στοιχείων και πληροφοριών, εκτός από τις γενικές εγκυκλίους.
· Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται στο Αρχείο έγγραφα που δεν απαιτούν ενέργεια
· Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται στο Αρχείο έγγραφα που δεν απαιτούν ενέργεια
· Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την έκδοση αποφάσεων που αναφέρονται
-Στο χειρισμό θεμάτων κατάστασης προσωπικού των υπαλλήλων της Δ/νσης
-Στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της Δ/νσης
-Στη διαχείριση κάθε δαπάνης καθώς και εκκαθάρισης αποδοχών και γενικά αποζημιώσεως προσωπικού
-Στη μέριμνα για την προμήθεια κάθε μηχανήματος, υλικού εφοδίου ή άλλου περιουσιακού στοιχείου
-Στη μέριμνα για τη στέγαση των Υπηρεσιών της Περιφέρειας στο Νομό
-Στη μέριμνα για τη διαχείριση υλικού της Δ/νσης
· Τα έγγραφα παραπομπής των υπαλλήλων στις Υγειονομικές Επιτροπές πλην της παραπομπής αυτών στις ειδικές Υγειονομικές Επιτροπές
· Τον έλεγχο και την παρακολούθηση των υπολόγων χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής του παγίου και αναλώσιμου υλικού και τα διαβιβαστικά των έγγραφα.
· Τις πάσης φύσεως βεβαιώσεις που αναφέρονται στις αποδοχές του προσωπικού.
· Τις ανακοινώσεις για τις εντάξεις, χορηγήσεις προσαυξήσεων στο βασικό μισθό των υπαλλήλων των Υπηρεσιών της Περιφέρειας
· Τις αποφάσεις εγκρίσεως δαπανών και αναλήψεως υποχρεώσεων μέχρι του ποσού των 5.000.000 δρχ.

Τμήμα Γραμματείας
Προϊστάμενος: Παπαδιώτη Χρυσάνθη, τηλ: 2681028668, fax: 26810 75185

Αρμοδιότητες
· Η παραλαβή, ο χαρακτηρισμός, η πρωτοκόλληση, η συσχέτιση και η διακίνηση της αλληλογραφίας της Δ/νσης και η διανομή αυτής στα τμήματα
· Η αναπαραγωγή εγκυκλίων και προώθησή τους στους ΟΤΑ και στις Υπηρεσίες αρμοδιότητάς μας
· Τήρηση Αρχείου
© 2001-2009 Περιφέρεια Ηπείρου Αρχική σελίδα | Χάρτης ιστοχώρου | Συνδέσεις | Όροι χρήσης | Επικοινωνία Διαχειριστής ιστοχώρου